Saturday, April 18, 2009

>>17/4/2009 <<

星期五那天,
我终于忍不住了,
我又一次的在msn问他:“你现在是不是要分手?

我真的很想知道,我是认真的!”


但是这个问题~
他竟然无法给我答案~
我真的觉得很失望..
后来我跟他说''i think i know your answer''
but he juz reply me...''ok''
看到他用酱简短的字眼回复我...似乎没有想要解释什么..
我的心立刻掉落谷底!!!
憋在心里的痛..还有泪水..
不受控制的爆发了~

我一个人躲在房间里。。
抱着枕头哭~ 一边在想回朋友跟我说的话
他们说得没错!!!
为豪会第二次跟我复合..
根本就是要报仇!他只是玩我而已!!!
因为第一次是我先甩他的!
令他觉得没有面子!所以要报仇?!

想到这里..我更加的伤心了~
原来他是那么的可怕..我总算看清他的人了..

是他先耍我的!
我不知道跟他还有没有朋友做..
但是以后在班上...
他最好不要再得罪我!
不然~
我会给他好看!!!

44 comments:

  1. guess you are saying yourself duh~
    is you're the 1st 1 who want to break up with him...
    and now you saying him?
    eh...you already say you want break up with him he still happy mode meh?
    and...
    always in class...you go and find him de...not he go and find you sian lo you talking like this :S

    ReplyDelete
  2. 其实呢~
    我不懂他是怎样啦~

    只是怪怪的

    ReplyDelete
  3. 男生真的很奇怪咯==
    唉。。总之你加油啦~
    不要因为这些事而令到自己不开心。。

    ReplyDelete
  4. 如果“他”真的是这样。。。。那么就不应该。。。。。再说。。。爱情这方面还是先放下吧。。。。对现在来说“我们”还太早拥有“它”呢。。。。

    ReplyDelete
  5. 我应该出现了。。。我不知道应不应该在这。不过我实在忍不住。。。

    ReplyDelete
  6. 对咯对咯...
    朋友重要
    朋友万岁
    男朋友??没有xD

    ReplyDelete
  7. RE羊羊:“我应该出现了。。。我不知道应不应该在这。不过我实在忍不住。。。”的意思是。。?

    ReplyDelete
  8. Noname扬扬 said...
    我应该出现了。。。我不知道应不应该在这。不过我实在忍不住。。。

    omg...this is so....zzz
    -----------------------
    reply moon2

    也许不是你说想得这样呢|

    ReplyDelete
  9. 如果给为豪看到会怎样??

    ReplyDelete
  10. 猪羊。。。。。你的那句的意思是????
    不明白!
    什么出现什么不该的。。。。。。

    ReplyDelete
  11. omg...
    don't tell me...
    chin chun young is jason now?O_O

    ReplyDelete
  12. jason hao xiang cant in moon de blog

    ReplyDelete
  13. reply menmen,jumbohead,liltle baka!!!:
    you all also correct la..^^ thanks for u all comment ..
    i think now i want to focus on my
    study..^^
    感情的事..哎呀~顺其自然啦。。。

    ***********************

    我应该出现了。。。我不知道应不应该在这。不过我实在忍不住。。。
    youngyoung~~can i know whats your meaning?

    如果给为豪看到会怎样??
    :看到就看到嘛...==|||

    chin chun young is jason now?O_O
    : lolx~~not really de gua..

    ReplyDelete
  14. oioioi not me type de ar i no on blog this 3 day ar

    ReplyDelete
  15. omg!?!?!?!
    REALLY JASON!?!?!?!
    horhorhor...
    ah mak you cham jor ^^
    happy new year :X

    ReplyDelete
  16. of coz is jason lar just he know my password only

    ReplyDelete
  17. stupid chi chun young @.@
    change your noobie password leh
    :X

    ReplyDelete
  18. sherlin~~你在落井下石啊?
    lolx...
    他换password liao~

    ReplyDelete
  19. sorry.
    i so outdated.
    wanna give comments but too late already~

    huitheng, i hope you will be always happy.
    don't be sad because of boys.
    boys are all the same~
    kakax. sorry. ^.^
    笑一笑.

    love,
    amy.

    ReplyDelete
  20. 麦麦
    你要加油哦
    别说再憎恨
    倒不如说是以前的事情就要放了吧
    这样或许会更好
    爱请真的很让人烦恼
    希望
    你能幸福哟~~~

    ReplyDelete
  21. all..the...same.......haiz.............all the same......haiz......all the same..... =.="

    ReplyDelete
  22. want break record on comment here meh?
    ~.~

    ReplyDelete
  23. nvm de..
    don't cry.
    ok??

    yuKi

    ReplyDelete
  24. en~~ok..
    boys really all the same lo~
    haha...
    break record jeh ma..nvm de ..
    kakaz..

    ReplyDelete
  25. "boyz all really da same".....

    whoa whoa whoa......
    dun be so sure with these words....
    haha..
    at least im not...

    ReplyDelete
  26. kakax.
    i really defend that all boys are the same.

    except maybe you're homosexual.
    are you jay ming?? kakax.
    kidding~

    ReplyDelete
  27. same............who say same........

    ReplyDelete
  28. kay kay.....

    erhem....
    i mean difference between attitude or characteristic....

    not...
    SEXUAL SEXUAL thing lar....
    haha

    ReplyDelete
  29. =.-
    not sexual sexual things la........
    it's attitude ma....

    sometimes, it's hidden.
    sometimes, it's obvious.

    all boys is naughty. kecuali tak normal lar.

    sorry, if i said anything wrong.

    ReplyDelete
  30. lol!....i thought it will stop at 32 comments.....hahaha...XD
    now 34 comments

    ReplyDelete
  31. woooooo~~~~~~~~
    破纪录~~~~
    破纪录~~~~
    *拍手*
    -.-

    ReplyDelete
  32. 分分合合。。。
    合合分分。。。
    分合分合。。。
    合分合分。。。

    为世间情为何物??
    haha ......

    happy lar u....
    back together liao
    saw u two......
    haha......

    u help jason chg clothes r??
    come down from upstairs together...
    Woo~~~~~~

    ReplyDelete
  33. wow.
    you two back together already?
    so good.
    sweet sweet~

    ReplyDelete
  34. wow~~really break record lu~
    hehe...

    reply jermyn: i'm not help jason change cloth la..i juz came down with him only...nothing de..==|||

    ReplyDelete
  35. 哇~~~
    拍手拍手~~
    喂!!拍手拉~~~~
    啦啦啦啦~~~~
    破纪录
    破纪录

    ReplyDelete
  36. 42
    加上我的~
    麦麦厉害哟~破纪录了
    看来你和他的发展超级备受瞩目哦~嘻嘻^^

    ReplyDelete
  37. so fast stop liao a?
    let me continue it!hahaha




    hello!
    hello!
    wakaka....

    ReplyDelete