Tuesday, May 26, 2009

是咩人一有了男女朋友都会变得重色轻友咔?
我D朋友差唔多都变晒了

算啦~可能我自己都有变到。
只系自己唔知jeh~

同渠还买一齐~
真系会觉得好幸福,
但系渠太过粘我啦~
有时真系顶不顺啊!
但系如果渠唔粘我~
我可能会觉得渠唔sek我...
女仔都系gam反常geh呱~



人系咩要等到过jor才会懂得珍惜gah?
我曾经试过同渠一而再,再而三gam复合~
还每一次geh复合~我才知道爱渠有几深~
真系好好笑啊~
但系有时候,我就对渠唔蹀唔丢~
可能系对渠对到sienzzz jor 呱~
哈哈~~

哇!我好多朋友都男女朋友了喔~
好似!!!
Sherlin!!!paopao!!!
Xiiao Co!~Xiiao Y!!!
就系少jor jermyn 同 siewman~~
我等gan你地啊~~~
记得快手点啊~~~
hehe...
jermyn~快点去追HJ啦..
waitting for u..kakaz


10 comments:

  1. ah mai
    what you saying??
    what mei mei jiao d?:S...
    i also don't know simi mei mei -.-

    ReplyDelete
  2. ...
    sei yeh...noob at hokian don't act pro la!!!
    -.-..
    noob dao si

    ReplyDelete
  3. =.-

    this is 关东语 ?
    weird weird de.

    ReplyDelete
  4. haha..sherlin noob la
    is cantonee la~not hokian~~~
    hahahahahaha~~lolz~

    ReplyDelete
  5. aiyah...sory la..but still noob...don't use this chinese and write la...:X

    ReplyDelete
  6. walao...你什么pattern 蛤~
    竟然...糗我!
    算了。。当我不认识你~

    ReplyDelete